משפחת שילוט ישיר מרכינה ראש לזכר הנרצחים וחללי צה"ל, ומחזיקים אצבעות לשלום כלל החטופים בעזה. אנו לוקחים חלק במיזמי שילוט – פרטים נוספים כאן

מחפש הדפסת פליירים?

קבל הצעת מחיר מהירה ומפתיעה משילוט ישיר

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

ברוכים הבאים לשילוט ישיר

ייצור שלטים מהיצרן לצרכן באיכות ומחיר ללא תחרות!

בשליחת הטופס הינך מאשר את התקנון ותנאי השימוש באתר. השירות ניתן בחינם.

בשילוט ישיר מבטיחים הדפסת פליירים עם שירות מצוין ומקצועי:

הדפסת פליירים

מה בעמוד זה?

הדפסת פליירים במחיר זול, באיכות גבוהה ועם שירות מקצועי ומהיר >>> זה רק בשילוט ישיר.

בשילוט ישיר אנו מבינים כמה חשוב לעסקים קטנים ובינוניים להשתמש באמצעי שיווק ופרסום יעילים וזולים. אחד הכלים הבולטים הוא הדפסת פליירים, המאפשרת להפיץ מסר שיווקי לקהל יעד רחב בעלות נמוכה.

פלייר הוא דף פרסום חד-צדדי או דו-צדדי המשמש להפצת מבצעים, קופונים, מידע על המוצר או השירות ועוד. הפלייר מודפס בדרך כלל על נייר ממוחזר ומופץ באופן מסיבי.

טיפים לעיצוב וכתיבת תוכן אפקטיביים

עיצוב הפלייר והתוכן שבו הם קריטיים להצלחתו ככלי שיווקי. הקפידו על:

  • מסר ברור וקליט – חשוב שהמסר העיקרי יבלוט ויהיה פשוט וקל להבנה עבור הקורא. לדוגמה, אם מדובר במבצע הנחות מיוחד, הקפידו שאחוז ההנחה ותקופת המבצע יהיו בולטים.
  • שימוש בגופן קריא ופשוט – העדיפו גופנים נקיים וקריאים כמו Arial או Times New Roman בגודל 12-14. הימנעו מגופנים מעוטרים או בעלי צורות יוצאות דופן.
  • שילוב תמונות וגרפיקה מינימלי – תמונה אחת או שתיים מרכזיות הקשורות ישירות לתוכן יספיקו. הימנעו מעומס ויזואלי.
  • צבעוניות נכונה – עדיף להיצמד ל-2 צבעים מרכזיים וניגודיים שיהוו ציר ויזואלי ברור.
  • קריאה לפעולה בולטת – שילוב לינק לאתר, מספר טלפון בולט או כתובת חנות מרכזית שיעודדו אנשים לפעול.

בחירת גודל לפלייר:

הפורמטים הנפוצים הם:

A5 – מאפשר שטח גדול יותר לתוכן

A6 – קומפקטי ונוח יותר להפצה.

עסקים מקומיים כמו מסעדות, בתי קפה וחנויות קטנות יעדיפו לרוב A6 שמתאים לחלוקה ידנית או הנחה על שולחנות. עסקים גדולים יותר כמו סניפי רשת או מותגים ארציים יכולים לבחור את הגודל המרשים יותר A5.

טבלת מידות נייר:

גודל מידה בס"מ מידה במ"מ מידה באינץ'
A4 21X29.7 ס''מ 210X297 מ''מ 8.3X11.7 אינץ'
A5 14.8X21 ס''מ 148X210 מ''מ 5.8X8.3 אינץ'
A6 10.5X14.8 ס''מ 105X148 מ''מ 4.1X5.8 אינץ'
A7 7.4X10.5 ס''מ 74X105 מ''מ 2.9X4.1 אינץ'
A8 5.2X7.4 ס''מ 52X74 מ''מ 2X2.9 אינץ'

סוגי נייר לפליירים:

אנו מציעים מגוון ניירות איכותיים:

  • נייר ממוחזר 150גר' – ירוק וחסכוני, מתאים לעסקים שרוצים לשדר אחריות סביבתית. עמיד פחות לקרעים.
  • כרומו מבריק 115גר' – איכותי ואסתטי במיוחד, נותן תחושה של פרסום יוקרתי. פחות עבה ועמיד.
  • כרומו מט 350גר' – עבה ויוקרתי, נותן מראה ותחושה של איכות. עמיד ביותר לקרעים ונזקי מזג אוויר.

כמה פליירים מומלץ להדפיס?

כמות אופטימלית היא בין 5000 ל-10,000 עותקים.

אלו הכמויות האופטימליות על מנת לקבל מחיר הדפסה זול ביחס לכמות שהיא לא גדולה.

כמות קטנה מ-5000 עלולה שלא להספיק לכיסוי היעד השיווקי הרצוי. כמות גדולה מ-10,00 עותקים עלולה לגרום לבזבוז שכן לא תמיד ניתן לחלק את כל הכמות.

טיפ שילוט ישיר - רעיונות לחלוקת פליירים:

  • חלוקה ברחוב – העסקה של מחלקי פליירים באזורים עם תנועת הולכי רגל גבוהה.
  • שילוב בעיתונים מקומיים – חבילות פרסום הכוללות הנחת פליירים בעיתונים רלוונטיים לקהל היעד.
  • תלייה על לוחות מודעות – דרך זולה לחשיפה מקומית אך פחות ממוקדת.
  • הנחה בבתי עסק מקומיים – שיתופי פעולה עם בתי עסק שחולקים קהל יעד דומה.
  • חלוקה באירועים וכנסים – ניצול אירועים בעלי רלוונטיות לקהל היעד שלכם.
  • תיבות דואר – חלוקה בתיבות דואר
  • הנחה על רכבים – הנחת פליירים על גבי רכבים חונים (שימו לב כי חלוקה כזו עלולה ליצור לכלוך לכן פחות מומלצת)